HTML

1046 Budapest, Homoktövis u. 115.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Homoktövis Állatorvosi Rendelő, a legjobb választás

2009.04.03. 20:39 thomas leaven

A reklámokból jól ismert whiskas macska tulajdonosaként szembesültem azzal a ténnyel, hogy házi kedvenceinket is utolérhetik a betegségek. Macskánk Franci egyre többet vakaródzott. Először bőrgyógyászati problémára gondoltam, de elkezdett köhögni is. Ekkor már csupa jót hallottam a Homoktövis Állatorvosi Rendelőről, ezért oda vittem. Széleskörű szolgáltatásaikat látva, biztos voltam benne, hogy jó helyen járok. Végeznek röntgen vizsgálatot, allergia vizsgálatot, van diszplázia szűrés kutyáknak és még bőrgyógyászat is. Hamar kiderült, hogy a terápiához allergia vizsgálatra van szükség. A gyorsan megszületett allergia teszt eredménye után, Franci macska megkapta a megfelelő kezelést. Nagyon meg voltam elégedve a Homoktövis Állatorvosi Rendelővel, és biztos, hogy ha a jövőben probléma van a macskámmal, bizalommal fordulok ismét hozzájuk.

Klikk ide: www.homoktovisvet.hu/borgyogyszakrendeles.html 

 

Szólj hozzá!

Címkék: teszt macska allergia vizsgálat röntgen bőrgyógyászat

A bejegyzés trackback címe:

https://1allatorvos.blog.hu/api/trackback/id/tr461044689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása